Is er ook een site waar je kunt zien of mensen jou zoeken?

Dus de omgekeerde volgorde, niet zelf iemand zoeken, maar kijken of je gezocht wordt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Rieneke1
12 jaar geleden
goeie vraag, +

Het beste antwoord

Nee die site is er niet maar er wel een truukje omdat te weten te komen, tenminste als je zoeken via google bedoelt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ga naar Google Alerts, maar een zoekopdracht die jij wilt monitoren [in dit voorbeeld iets met je eigen naam] en klaar is kees. Je krijgt gratis en voor niets een email elke keer als iemand je zoekt.
Iets geavanceerder is het kopen van google ads. Die kun je laten verschijnen op bepaalde [in dit voorbeeld iets met je eigen naam] zoek opdrachten. Dat kost een beetje [paar cent per hit] maar dan krijg je ook meteen het ip adres van de zoeker te zien.
Have fun.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en wat is t truukje?? ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was nog even bezig. Staat er nu.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
danku!!, en n +je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke, weer wat wijzer geworden +
Wat voor informatie bevat die mail?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt de google alert email? De link waar de zoekterm gevonden is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel dan eigenlijk meer:
Ik vul mijn eigen naam in, deze vult dan iemand in op google en ik neem aan dat ik dan een mail krijg dat mijn naam gezocht werd.
Maar bevat die mail dan ook gegevens over mij of alleen het ip adres, dit is dan weer te achterhalen.
Hoop dat je het een beetje snapt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een alert krijg te te zien wat er gevonden is.
Met de ads krijg je te zien welk ip adres [en browser en computer etc] de persoon heeft die jou zocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel.

Andere antwoorden (1)

Jazeker, die is er:
http://www.politie.nl/nationaleopsporingslijst/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, goede.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
danku, GV heeft soms wat humor nodig, daar help ik gráág mee ;)
Alleen niet iedereen kan het waarderen... :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plus.....;)