Hoe verander je je mail op twitter als je niet meer in je twitter kan?

Ik denk dat mijn twitter gehackt is. Ik wilde inloggen op twitter toen dat opeens niet meer kon. Toen ik mijn wachtwoord wilde laten mailen kreeg ik niks, dus is mijn mail ook veranderd. Wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Dat kan alleen als je ingelogd bent.
Als je niet meer kunt inloggen, kun je je wachtwoord laten sturen naar je email. Heb je niet jou eigen email ingevuld maar die van iemand anders, dan ben je zuur. Tenzij je weet welke email je hebt ingevuld.
Je kan je wachtwoord en/of emailadres niet veranderen als je niet bent ingelogd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik lees dat je nog ingelogd bent op je bb, daar moet je naar instellingen voilà.