Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik voorkomen dat anderen op mijn msn kunnen komen terwijl ik er al op ben?

nee mijn vraag staat er niet bij

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
657

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Als anderen op jouw MSN komen weten ze je wachtwoord en ben je blijkbaar gehackt. Om dat te voorkomen zou ik als eerste gelijk je wachtwoord veranderen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er mensen jou wachtwoord weten, ben je of gehackt of ben je zo dom geweest hem door te vertellen. Het makkelijkste is het veranderen van het wachtwoord.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat bedoel je met 'erop kunnen komen'??
Als iemand onder jouw naam kan inloggen, dan weet ie jouw wachtwoord of heb je ooit op een PC het vinkje laten staan 'wachtwoord onthouden'. Dat laatste is uitermate gevaarlijk. Als dan een ander op die PC gaat werken, zin er progammaatjes om de reeds ingevulde wachtwoorden te onttrekken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Behalve inderdaad een onthouden wachtwoord is er sind kort nog een optie - een Firefox plugin die een hacker kan gebruiken voor als je over een onbeveiligde wireless verbinding inlogt. Deze plugin heet Firesheep en luistert naar wachtwoorden een sessie-cookies. Op het moment dat je wireless verbinding niet beveiligd is met WPA of WPA2 loop je het risico dat anderen mee kunnen luisteren en je MSN profiel over kunnen nemen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je wachtwoord veranderen.

Toegevoegd na 3 uur:
En dat doe je zo:
- Ga naar http://www.live.com/
- Vul je ID en wachtwoord in.
- Klik in het midden op 'Opties'.
- Klik links bij "Opties voor" voor 'Windows Live'.
- Onder "Account' klik je op 'Wachtwoord'.
- Vul je oude wachtwoord in.
- Vul een nieuw wachtwoord in.
- Klik op 'Opslaan'.

Succes ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding