Hoe kan 't dat Opera soms nog precies 25% CPU gebruikt, na 't sluiten van _alle_ tabs??

(Opera 10.)
In dit geval betreft 't een quadcore - ik neem aan dat 't 50% CPU zou zijn op een dual-core, en wellicht 99% op een single core ;).

'T lijkt me een (zware) bug, maar weet iemand er iets meer over?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Dan blijft het op de achtergrond nog doorwerken, dat kan het enige antwoord zijn waarom het nog 25% CPU gebruikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar waarom? Wat kan ie in hemelsnaam nog doen als er geen enkele webpagina in beeld is?