Ik krijg steeds pop-ups met de tekst: "Exc in ev handl: TypeError: this.annotatePage is not a function" Wat betekent dat en wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dit word inderdaad veroorzaakt door de Firefox plugin van Mcafee siteadvisor. Je hoeft echter niets te deinstalleren of herinstalleren, je kunt namelijk in firefox de addon uitschakelen.
Ga naar TOOLS / ADDONS ,
Klik dan op EXTENSIONS in de linker kolom
Daar krijg je de lijst met addons te zien en kun je de McAfee siteadvisor plugin uitschakelen door rechts op DISABLE te klikken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nergens op Firefox TOOLS staan.

Andere antwoorden (1)

Google is je beste vriend!
http://www.google.nl/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=Exc+in+ev+handl%3A+TypeError%3A+this.annotatePage+is+not+a+function

Als ik de zoekresultaten van Google doorkijk zie ik dat het een Firefox error is en dat deze waarschijnlijk veroorzaakt wordt door McAfee Site Advisor. Dit deinstalleren lijkt de oplossing.