Wat is een goede type cursus (zie omschrijving)

Het moet op de computer kunnen (geen cd), dat je het kan doen wanneer je wilt (niet dat je perse elke dag hoeft), dat je aan het einde echt snel en blind kan typen en het is voor iemand van 12/13 jaar

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Typetopia is echt een hele leuke website. Het kost alleen wel geld, maar staat erom bekend dat kinderen op een leuke en snelle manier leren typen. Je kunt online een proeflesje volgen.

http://www.typetopia.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik al op gekeken maar dat is echt iets voor jongens het moet voor een meid zijn
Misschien vind je Pica wel leuk kost ook geld maar je hebt er wat aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een aanrader
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn zoon (toen 10 jaar) heeft de type cursus van ticken (zie link gedaan). volgens mij is deze cursus vrijwel hetzelfde als andere VEEL duurdere cursussen.

hij wordt wel extreem snel duurder, 9 maanden geleden betaalde ik nog 50 euro, nu is hij 70 euro.

maar ik vond het een goede online cursus waar je ook je typsnelheid kunt meten (pas na een aantal lessen) en proefexamens kunt doen.

examen kan ook kost wel extra geld (ca 10 euro voor 3x geloof ik)
12 jaar geleden
Pica is erg leuk. Je kunt aardig je tijd zelf indelen. Wat vooral erg leuk is,.is dat je na elke toets die je maakt een spelletje vrijspeeld als extra stimulans

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is speciaal voor kindrten en je kunt contact opnemen meteen leraar voor al je vragen. Deze kijkt ook de toetsen na.