Hoe zijn jullie terecht gekomen op www.goeievraag.nl ?

Hebben jullie een artikel gelezen op internet?
Zo ja, waar?
Of misschien in de karnt, op TV gezien, van vrienden gehoord?
Vertel eens... ik ben benieuwd.

Hoe ik hier zelf ben gekomen?
Ik was vroeger lid van een vergelijkbare site die nu is opgeheven (Lycos IQ).
Daar ontving ik en bericht van een medegebruiker (Pim) die vroeg of ik hier wilde testen wat ik er van vond, samen met andere gebruikers overigens.
(zoals mijn vriend panteao, maar ook Nightmare3, alwetend & debrabander om er maar eeen paar te noemen).
Ik hang hier dus al een tijdje rond, al voordat in de media aandacht werd besteed aan deze site!

Ik ben benieuwd hoe jullie hier terecht zijn gekomen.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Ik heb deze week een artikel in de Pers gelezen.
Die hadden zelf 5 vragen gesteld om het uit te proberen. Nu ben ik bijna verslaafd ....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
via T-zine
ik zie Eddijst nog staan ook...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Via ComputerIdee
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Via een intern bericht bij Sanoma Uitgevers
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zit jij bij Hands-On in het gebouw in Amsterdam?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hands-on? Nee, ik werk op het moederbedrijf van het moederbedrijf (grootmoederbedrijf?) van ilse media in Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ok, was even nieuwsgierig.
Ben ooit in Amsterdam ZO wezen sollicteren bij Hands-On, davht dat het hetzelfde gebouw is als van Sanoma.
Ik ook via nu.nl
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Via nu.nl.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik weet niet meer precies waar ik het beh gelezen, ik weet alleen nog dat er stond:
Wil je antwoord hebben op al je vragen (met wat voorbeelden) kijk dan op www.goeievraag.nl en voila..
Mijn vader liet het aan me zien en hij zei me, dat ik daar maar lid van moest worden. Ik praat wel eens met mensen en die vraag ik dan wat..
Dan zeggen ze, dat is een echte Aniek vraag!
Nou moet ik zeggen dat ik hier en daar wel leuke en goeie vragen tegenkom, die mij echt prikkelen om daar een goed antwoord op te geven. Zo ben ik een tijdje aan het zoeken op google of wikipedia en leer ik weer wat bij (ik wil een grote algemene kennis zo opbouwen!)..
Maar van sommige vragen vind ik het niveau echt bedroevend..helaas..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
las het in spitsnieuws of nu.nl of zo. daar zat een link in het artikel en omdat ik fan ben van yahoo answers... yes!!!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Over gehoord op Tros Radio Online.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Via het mediakatern van mijn krant (de Stentor).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik las iets over goeievraag op NU.nl.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik was net als jij al lid op lycosIQ. En net als jij kreeg ik ook een bericht (maar van wie is me even ontschoten). En van het één kwam het ander...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
okj ben je benieuwd vanwaar ik dize site heb gevonden luister en huiver hahahha:P

ik heb deze site van de krant.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Van Geenstijl, daar stond dat het een slappe rip-off was van Yahoo answers. Dat moest ik maar eens uitproberen hè :P
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Via geenstijl.nl
Ik ben geen gemene reaguurder hoor, maar wel een vaste lezer
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb de podcast beluisterd van Radio Online