Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is lifestyle?

Op een site heb je soms de categorie 'lifestyle'. Of een site over lifestyle. Wat is dat precies? Ik snap niet helemaal wat voor soort stukjes ze dan schrijven. Over wat gaat dat dan?

Toegevoegd na 9 minuten:
Neem nu misslipgloss.nl, ze heeft een categorie 'lifestyle'. Wat is dat dus? Over wat gaat dat? Over leven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
10.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

het betekent : levenswijze,dus het gaat over hoe iemand leeft,hun gewoontes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat over je kledingstijl, je favoriete muziek, de sport die je bedrijft, of je rookt of drinkt, of je concerten bezoekt etc

Toegevoegd na 1 minuut:
de sport, die je beoefent bedoel ik
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Lifestyle betekent de (moderne) manier van leven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De term lifestyle komt uit het Engels en beschrijft jouw of mijn manier van leven. Maar zoals de eerste bron al aangeeft; is het eigenlijk vooral een marketing term geworden die voornamelijk gericht is op producten, zie tweede bron. Vaak beschrijft de term lifestyle een voorkeur van een groep personen die gericht kan zijn op verscheidene gebieden; bijvoorbeeld mode, wonen, muziek, vrije tijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding