Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik geen thumbs up doen bij een reactie op youtube?

Ik lees soms een reactie die ik geweldig goed vindt, maar als ik op thumbs up druk, verspringt het cijfer niet. Dus als het 3, is blijft het 3, en wordt het geen 4.

Moet ik dat ergens instellen ergens? Ben ik iets vergeten te doen? En zo ja, waar en hoe?

Toegevoegd na 34 minuten:
Ik log automatisch in.

Toegevoegd na 34 minuten:
Misschien weet iemand waar ik kan checken of ik het wel goed ingesteld heb, waar moet ik dan zijn/ hoe moet ik daar komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
627

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je ''duimpje omhoog'' geld wel gewoon maar het duurt even voordat het verwerkt is inderdaad. Ik heb hier ook last van, als je iets later terug kijkt zie ik dat ie inderdaad verwerkt is.
Als je een video zelf bijvoorbeeld beoordeelt zie ik wel gelijk dat dit verwerkt is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan pas thumps up doen en reacties geven als je ingelogged bent, dus eerst inloggen// een account maken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
soms zijn reacties bij een video uitgeschakeld en ook de thumbs up/down optie kan dan niet gebruikt worden. Het kan natuurlijk ook altijd dat de site druk bezet is waardoor het even duurt voordat jouw stem doorkomt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding