Waarom kan ik geen thumbs up doen bij een reactie op youtube?

Ik lees soms een reactie die ik geweldig goed vindt, maar als ik op thumbs up druk, verspringt het cijfer niet. Dus als het 3, is blijft het 3, en wordt het geen 4.

Moet ik dat ergens instellen ergens? Ben ik iets vergeten te doen? En zo ja, waar en hoe?

Toegevoegd na 34 minuten:
Ik log automatisch in.

Toegevoegd na 34 minuten:
Misschien weet iemand waar ik kan checken of ik het wel goed ingesteld heb, waar moet ik dan zijn/ hoe moet ik daar komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je ''duimpje omhoog'' geld wel gewoon maar het duurt even voordat het verwerkt is inderdaad. Ik heb hier ook last van, als je iets later terug kijkt zie ik dat ie inderdaad verwerkt is.
Als je een video zelf bijvoorbeeld beoordeelt zie ik wel gelijk dat dit verwerkt is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan pas thumps up doen en reacties geven als je ingelogged bent, dus eerst inloggen// een account maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
soms zijn reacties bij een video uitgeschakeld en ook de thumbs up/down optie kan dan niet gebruikt worden. Het kan natuurlijk ook altijd dat de site druk bezet is waardoor het even duurt voordat jouw stem doorkomt.