hoe kan ik internet ontvangen op mijn sony bravia. Is dit ook mogelijk om via een sony tablet te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Dit kan, als er wi-fi aanwezig is. Op het tablet zal dit het geval wel zijn. Ga naar wi-fi of draadloze verbindingen en selecteer het juiste draadloze netwerk. Klaar! en je hebt internet. en ook nog helemaal gratis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank voor je reactie!
Zal het zeker proberen.