Kan je van een bedraad internetnetwerk een draadloos netwerk maken via een USB-stick?

Zoals de Nintendo Wi-Fi USB Connector maar dan compitabel met laptops? Thuis is er een desktop PC verbonden met bedraad internet. Ik ben van plan een laptop te halen en ik wil graag draadloos kunnen internetten erop

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Laptops hebben standaard een draadloze netwerkontvanger.

Je hebt inderdaad een router nodig die een draadloos signaal kan versturen. Mogelijk kan je router dit, dat zou je even moet checken.

Het makkelijkst is om te kijken of op de router de aanduiding wlan staat, dat betekent dat je router draadloos ondersteunt.

Anders even het merk en serienummer op google intikken wil al helpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wat je nodig hebt is een draadloos router.