is er een forum over tijdmeten?

tijd meten van race auto's formule 1 enz.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar valt weinig over te discussiëren lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een forum specifiek over tijdsmeting is er niet, wel worden daar op F1 sites wel eens discussies over gevoerd. Voor meer specifiieke tijdsmetingen zou je eens live timing kunnen proberen te volgen via formula1.com

Antwoorden (1)

nuffel eens rond op deze sites, en houd RTl 7 in de gaten, dan kun je het zelf bijhouden

www.formula1.com
www.formula1.nl