Hoe kan je foto's rangschikken op een datum in de timeline van Facebook?

Hoe kan ik oude foto's van vroeger op Facebook verschuiven in de tijdlijn, zodat deze bij 1990 staan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
3.2K

Antwoorden (1)

In het midden van je profiel zie je een lichtblauwe lijn staan.

Als je er met je muis overheen gaat, zonder te klikken, veranderd je muis in een +

Als je er op klikt, dan verschijnt er een menuutje waarin staat of je een status, foto, plaats of levensgebeurtenis wil toevoegen.

Het maakt overigens weinig uit waar je klikt op die lijn.

Het maakt niet uit wat je plaatst, je kan sowieso de datum aanpassen. Zelfs als je in 2011 in de lijn klikt.

Je ziet er ook een klokje staan. Daar kan je op klikken als NIET wilt dat er een datum bij komt te staan. Klik je er nogmaals op, dan zie je dat de optie om de datum toe te voegen weer is verschenen.

Dit kan alleen op die lijn zelf!

Als je een statusupdate, foto, of vraag op de startpagina toevoegt, kan dit helaas niet.

Levensgebeurtenissen en plaatsen toevoegen kan alleen in je eigen profiel, op de tijdlijn, NIET op de startpagina.

Toegevoegd na 1 minuut:
Statussen en foto's kan je ook toevoegen in je profiel... inclusief datum.

Toegevoegd na 3 minuten:
Overigens: foto's verplaatsen dat gaat niet. Ook niet in je foto-album. Je zal deze opnieuw moeten uploaden, als je dus klikt op de tijdlijn en de datum aanpast op het moment dat de foto is genomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan wel zonder foto's opnieuw te uploaden. Als je een foto wijzigt, kan je kiezen om er een datum aan vast te hangen, voor in de tijdlijn. Maar bedankt voor je reactie. :-)