Is Filmfreaksonly via Marktplaats betrouwbaar?

Deze winkel in Arnhem verkoopt film replica's (bijvoorbeeld action figures uit -horror-films) en dergelijke.

Toegevoegd na 6 minuten:
het gaat om deze link:
http://verzamelen.marktplaats.nl/film-en-tv/509492148-freddy-krueger-prop-replica-glove-neca.html?return=eJwFwVsKgCAQAMC7eACtj%2FpYiY4SGxqKjxZ3EyS6ezMIM7wRJsuwLqDKsEGEwJjuW7rJV12wJaGMKKxrNg%2F7hq7EasrQFGiXQX47o%2BPjws7Kfj%2B4VB4M&df=1

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
3.2K

Het beste antwoord

Is niks mis mee. Ze zitten al 6 jaar op Marktplaats. Eventueel kun je dat met een mailtje aan Marktplaats verifieren. Ook zijn er geen klachten te vinden op internet. Maar het belangrijkste is dat je je spullen kunt afhalen. Ze hebben dus een adres, en het lijkt mij verstandig om dat in ieder geval de 1e keer te doen. Als dat allemaal goed gaat, kun je de 2e keer ervoor kiezen om het op te laten sturen.

Het lijkt mij dat de spullen wel erg duur zijn, maar dat kun jij misschien veel beter beoordelen dan ik. In ieder geval valt me op, dat er weinig of helemaal niet geboden wordt. Dat zou betekenen dat de vraag naar deze spullen niet zo groot is, en dat je nog aardig wat kunt afdingen, bij de spullen waar de prijs al vaststaat.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je voor je antwoord (+)
ophalen Van Arnhem is geen optie, ben zoveel (reis)tijd en geld meer kwijt als ik het laat bezorgen. Volgens mij kun je via Paypal je geld terugkrijgen als er niks / het verkeerde of bewust iets nietszeggends opgestuurd wordt...?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan! Klopt! Paypal geeft ook een soort garantie. Misschien kun je in ieder geval eens even contact opnemen met de verkoper per email. Dan weet je al een beetje wie je voor je hebt. En maar niet iets al te duurs bestellen voor de eerste keer. 't Zal wel goedkomen denk ik.
Veel succes!