Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de youtube layout weer veranderd?

zoals u misschien wel weet heeft youtube sinds kort een nieuwe layout.
nu ging ik vandaag weer naar youtube en had de oude layout weer.
is de layout weer veranderd naar de oude of is dit alleen bij mij?
zoja hoe zou ik het kunnen ''maken''?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

wellicht zit de pagina nog in het cache van de browser. De oude layout is er niet meer. Probeer eens de herladen met ctrl F5. En anders de geschiedenis van de browser (excl cookies) eens te legen.

Toegevoegd na 2 minuten:
"te herladen" moest het zijn. Tip: Ctrl+shift+del, opties aan- of uitvinken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ctrl+F5 is de geschiedenis van de huidige pagina verwijderen en pagina compleet herladen bron: http://stackoverflow.com/questions/385367/what-requests-do-browsers-f5-and-ctrl-f5-refreshes-generate
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
cookies verwijderen heeft geholpen
dank je

Andere antwoorden (2)

ik heb de nieuwe nog steeds.
waarschijnlijk heb je een instelling veranderd dat ervoor zorgt dat je de oude layout krijgt. kijk eens bij instellingen of je het kan veranderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had gelukkig enkele snelkoppelingen gemaakt op mijn laptop van een playlist van Passenger en een van Thio.Als die aanklik krijg ik gewoon de oude youtube layout weer te zien en kan gewoon weer zoeken/downloaden en de commentaren lezen.Ik had gelukkig?? ingelogd voordat ik die gemaakt heb.Alle andere methodes die aagedragen worden werken niet om Youtube Home weer normaal terug te krijgen.Gelukkig is dit het enigste product van F>>>>cking Google wat ik gebruik..In Windows 7 zaten ze al te rotzooien met gebruikers data,die ik (net als Facebook) ver weg begraven hadden en heb alles verwijderd,Ik log ook in met tijdelijke accounts.Sterkte iedereen en leve Startpagna/Ixquick
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding