krijgt iedereen het nieuwe "timeline" profiel op facebook?

Ik heb mijnes perongeluk geactiveerd maar ik weet niet hoe ik m'n oude profiel terug kryg, maar ik lees dat binnekort iedereen switcht , is dit waar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Het is niet aangekondigt dat iedereen moet switchen (Lees de aankondiging: http://www.facebook.com/blog.php?post=10150289612087131). Maar Facebook kennende zal het wel zo worden dat iedereen over gaat naar de nieuwe versie van hun platform.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, iedereen krijgt Facebook Timeline.

Op dit moment heb je hem al geaccepteerd. Je kunt deze niet meer annuleren en hier zit je aan vast. Timeline is de vernieuwde profielomgeving. Op een gegeven moment stappen alle gebruikers over, maar dit kan nog wel even duren.