Ik vind het leuk om met sommige 'helden' te communiceren met wie je normaal totaal geen contact krijgt. Met artiesten of sportmannen contact hebben via kleine berichtjes, korte vragen of opmerkingen waar je een reactie op krijgt vind ik leuk. Hierdoor is mijn beeld van sommige 'beroemdheden' heel erg mee gevallen en zijn erg open naar fans.

Verder vind ik het wel grappig wat vrienden af en toe bezighoudt. Is het niet dat ze meestal hetzelfde doen als wat ik doe, het niet boeiend is of dat ik het eigenlijk wel weet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ik ben wel continu op de hoogte als er wat zou gebeuren met mijn vrienden...

En dat is wel kicken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tijd teveel?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om dezelfde rede als ieder ander forumbezoek..

Ik vind twitter overigens maar niks.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om Spymaster te spelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch oppassen met wat je schrijft.
Het blijft nog jaren op internet staan en iedere zoekmachine kan het vinden. Er zijn al mensen die er een baan om zijn misgelopen of zelfs zijn kwijtgeraakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om aandacht te vragen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om je sociale omgeving te laten weten wat je aan het doen bent.

Toegevoegd op 05-06-2009 11:56:12
Ik twitter niet overigens, denk niet dat iemand het interessant vind of ik aan het eten of poepen ben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Twitter, is de hype van Francisco van Jole.
Hij heeft het er altijd over, en iedereen schijnt het te doen.

Maar als ik om mij heen kijk, heeft niemand, maar dan ook niemand ooit van twitter gehoord.

Wat gaat iemand anders het aan wat ik aan het doen ben?