hoe krijg je de site suggesties weg bij google chrome?

als ik op google chrome ga en ik typ een site in bijvoorbeeld hyves dan geeft hij al gelijk allemaal suggesties aan van wat ik in de geschiedenis hebt bezocht in groene letters. dus iedereen kan zien wat ik heb bekeken. ccleaner heb ik al gedaan ook heb ik de browsergeschiedenis verwijderd hoe krijg ik de site die suggesties weg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
19.4K

Het beste antwoord

Ik denk dat bovenstaand antwoord betrekking heeft op oudere versies van Chrome, want tegenwoordig werken de instellingen anders.

1. Klik rechtsboven in de browser op het pictogram "Gereedschap" en vervolgens op "Opties".
2. Klik op het tabblad "Geavanceerde opties" en haal onder "Privacy" het vinkje weg vóór de zin "Een voorspellingsservice gebruiken om zoekopdrachten en URL's aan te vullen die in de adresbalk worden getypt". (Zie afbeelding).

Zo zou het moeten lukken.
Succes!
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
super het werkt dankje