Wat moet ik doen als ik 14 dagen op vakantie ga? Mijn inbox loopt dan vol, oa ook door goede vraag. Kan ik een pauze inlassen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

bij je instellingen bij goeievraag kan je die even uitschakelen.. zodat je even niets ontvangt Toegevoegd na 1 minuut: je gaat naar instellingen dan neem je notificaties en daarmee kan je je instellingen wijzigen

Je kunt ook een ander emailadres aanmaken waar meer berichten inkunnen en dan je mail laten doorsturen naar dat adres.

neem een hotmail of gmail adres die postbox loop echt niet vol en is stukken handiger nadeel van email van je provider chello kpn telfort en noem maar op is dat die postvakjes zeg maar beperkt zijn tot 50 mb of iets in die grootte bovendien is het handig als je gescheiden postvakjes heb hele belangrijke mail bank, abonnementen ed kortom alles waarbij geld reknummer code ww en in voor komen stuur ik altijd naar mijn provider mail hotmail gmail is voor de leuk chatten facebook ed en heeft en hele goeie spamfilter ed Handige scheiding ook voor wachtwoord vergeten opties ed hoe minder bekend je hoofd email adres is hoe minder snel je ook spam ontvangt

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100