Bestaat er een website waarin ik kan zien hoeveel keer men dat website/pagina heeft bezocht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4.3K

Het beste antwoord

De website Alexa (www.alexa.com) houdt ook statistieken bij van alle meest bezochte websites ter wereld, misschien heb je daar iets aan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Geen echte. Elke website houd statistieken bij maar die dan afgeschermd, verder kan niemand anders zien hoeveel bezoekers een website heeft. Er zijn wel websites die met bepaalde berekeningen schattingen geven maar die zijn heel ruim en daar zou ik maar niet naar kijken. Er is wel een Nederlands onderzoek bureau die er veel onderzoek naar doet, daar kun je ook gratis wat statistieken van grote websites bekijken: www.multiscope.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via www.statcounter.com kan je een programmaatje downloaden waarmee je kan zien hoeveel mensen, waarvandaan en met welke zoekopdracht jouw site hebben bezocht. Ik heb het al jaren en ben er erg tevreden over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google analytics werkt hier prima voor, je hoeft alleen maar een klein scriptje te plaatsen op elke pagina van je site.
Jaspro101