Waarom kan ik geen youtube-filmpjes bekijken? Ik krijg alleen maar een zwart vlak. (Flash Player installeren lukt niet)

kan ik een ander programma gebruiken ipv Flash Player?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
7.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je op je pc of op je mobiel?
Voor je pc is het antwoord al gegeven door zoekertje hieronder. Voor je mobiel kan het leggen aan je internet abonnement. Als je een data limiet hebt van bv 250 mb wordt youtube vaak geblokkeerd door je provider. Je kunt wel de site op maar geen filmpjes afspelen. Je kunt dit oplossen door te verbinden via wifi of je data abonnement te verhogen naar 1 gb
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op mijn macbook (laptop) Zie ook mijn reactie op zoekertje of lees de hele vraag

Antwoorden (3)

U kunt hoogst waarschijnlijk geen Youtube filmpjes bekijken,omdat daarvoor minimaal 2 onderdelen op de PC aanwezig moeten zijn en dat zijn o.a.

Adobe Flashplayer 10 Active X
Adobe Flash Player 10 Plugin

Eventueel nog Adobe Air ,echter dat is niet persé noodzakelijk om filmpjes te kunnen zien.

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een bekend probleem! Volgens mij is er geen ander programma dat je "ter vervanging" kunt installeren. Het beste kun je proberen de oude versie van Flash Player (of resten daarvan) te verwijderen met dit programma:
http://kb2.adobe.com/cps/141/tn_14157.html?promoid=DTEGO
Daarna je pc opnieuw opstarten en de laatste versie van Flash Player installeren:
http://get.adobe.com/nl/flashplayer/
Als het een beetje meezit, werkt-ie nu wél...

Succes!

Toegevoegd na 8 minuten:
Ook Javascript kan bijvoorbeeld zijn uitgeschakeld. Als je, na het opnieuw installeren van Flash Player nog steeds problemen hebt, kun je op deze Help-pagina terecht om in verschillende stappen de oorzaak van het probleem te achterhalen en op te lossen:
http://www.google.com/support/youtube/bin/answer.py?answer=143007
Pieter2011
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen flash player om te uninstall (zie vraag) toch maar gedaan?! Geen flash player die ik kan install. Pffffww
googlesupport probeer ik dan ook nog
Ja hoor dat kan! Er is sinds kort ook de mogelijkheid om met html5 video's te kijken:

http://www.youtube.com/html5
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kan 1x. Volgende filmpje nada niente niks
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ehh hoezo?? Opn iPhone / iPad werkt het prima voor heel YouTube, en die heeft geen flash
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens http://m.YouTube.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gelukt. en ook gaat het goed via Firefox! Thx +