Denk dat je bedoeld wat je er aan hebt?
Je kunt hier nadiscussieren over vragen, antwoorden en mods van GV. Dit mag op GV zelf namelijk niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

net als elk forum. Het is alleen opgezet door een gebruiker van GV
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vermoed niet dat deze vraag lang blijft staan. Het werkt net zoals een ander phpbb forum, je dient te registreren om daadwerkelijk te kunnen deelnemen en dan kun je ook antwoorden geven en dergelijke, net zoals bij een ander forum.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Dat klopt! Ik heb het even geprobeerd en het werkt net als alle andere forums! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:) Grappig, ik was zojuist tot dezelfde conclusie gekomen door het te proberen, vlak voordat ik dit antwoord gaf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk ; ik ga effe kijken.....
Het is een noodgreep omdat GV zich op om sommige vlakken wat star opstelt, schuilen sommige vragen en vraagstellers bij het forum.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eet smakelijk zometeen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nog even curry halen bij de c1000
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL
het is nog in een opstartfase, maar het gaat wel werken denk ik.
het biedt wat extra's naast gv.
14 jaar geleden
Ga erheen en ervaar het zelf...

Why not?

Antwoord: Het werkt goed...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zal dat eens doen;-)
Wat ben je trouwens veranderd XiniX...
Het werkt prima (-: Als elk ander forum
Het leden aantal groeit zeer snel en de onderwerpen ook.

We willen een aanvulling zijn op GV en geen plek innemen van GV!
Die vragen die hier volgens de regels niet mogen kunnen daar uitgebreid besproken worden. Goede ideeen worden dan weer naar G gebracht met de vraag of zeer wat mee kunnen / willen