Hoe werken de betaalde adds bij je youtube account?

Krijg namelijk een originele e-mail van youtube om geld te verdienen door hun adds te laten plaatsen naast mijn videos. Nu moet ik hiervoor Een AdSense-account maken. Heeft iemand ervaring met heel dit gebeuren en is het wel te vertrouwen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ad-Sense is van Google. Je kan je Ad-Sense account gebruiken voor op je eigen site of voor op je Youtube kanaal.

Je moet 18+zijn om met Ad-Sense geld te verdienen.
Verwacht hier niet teveel van want je krijgt zo'n 60 cent per 1000 views. Als mensen op de advertentie zelf klikken krijg je ook nog wat extra geld.
Maar pas op, als je zelf steeds op die advertentie klikt gaat er juist geld vanaf. Dus dat heeft geen zin.

Het is van Google zelf dus het is zeker te vertrouwen.
Als je je aanmeld gaat Google eerst checken of jouw account aan de eisen voldoet. Bijvoorbeeld het aantal views wat je krijgt per video, of er copyrighted music in een van je video's zit.