hoe krijg ik die vervelende reclame rechts van mij scherm weg voorgoed kan ze aanklikken maar komen terug ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4.8K

Antwoorden (4)

Als je Google chrome hebt dan is er een applicatie genaamd AddBlocker. Die blokkeert de meeste reclames.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt een add-blocker downloaden, wellicht dat de advertenties daardoor verdwijnen. Hieronder zie je een link waar je zo'n add-blocker gratis kunt downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Overigens worden deze reclames helemaal niet door die website uitgezonden maar door een tussenstaande server die als router functioneert - en zo zijn inkomsten vergaard.
In de meeste gevallen krijg je ze direct weg door op Esc te drukken, linksbovenaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt van je browser af. Ik gebruik "Adblock plus" add-in onder Firefox om reclame te weren. Er is ook een Internet Explorer variant, maar die werkt niet fijn. En Google Chrome heeft ook een variant.