Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg ik die vervelende reclame rechts van mij scherm weg voorgoed kan ze aanklikken maar komen terug ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Als je Google chrome hebt dan is er een applicatie genaamd AddBlocker. Die blokkeert de meeste reclames.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt een add-blocker downloaden, wellicht dat de advertenties daardoor verdwijnen. Hieronder zie je een link waar je zo'n add-blocker gratis kunt downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Overigens worden deze reclames helemaal niet door die website uitgezonden maar door een tussenstaande server die als router functioneert - en zo zijn inkomsten vergaard.
In de meeste gevallen krijg je ze direct weg door op Esc te drukken, linksbovenaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt van je browser af. Ik gebruik "Adblock plus" add-in onder Firefox om reclame te weren. Er is ook een Internet Explorer variant, maar die werkt niet fijn. En Google Chrome heeft ook een variant.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding