Kan ik een netwerkkaart installeren op mijn PC?

Ik heb een Lenove thinkcentre E73( 10aw 008lmb). Ik kan deze enkel verbinden met Internet met een netwerkkabel. Kan ik in deze pc een netwerk kaart installeren zodat ik verbinding kan maken met WiFi zonder een netwerkkabel?
(Ik heb even de processorkoeler er even af gehaald voor de foto)

Picture for question
een jaar geleden
in: Internet
1.6K
derikseijt
een jaar geleden
die 2 kleine zwarte slotjes daar kun je een netwerk kaart in stoppen.
SingingCoyote13
een jaar geleden
wifi usb dongle is het makkelijkst lijkt me

Antwoorden (3)

Ik vind het op basis van de foto lastig in te schatten. Maar als je een USB poort over hebt zou je een usb wifi adapter kunnen overwegen.
rose
een jaar geleden
RomeoDV
een jaar geleden
Ik heb een andere foto erbij gezet. Kan u eventueel nog eens kijken of er een usb poort vrij is? Ik heb hier niet super veel verstand van.
derikseijt
een jaar geleden
USB zit aan de achterkant van je pc niet aan de binnen kant.
SFF: (1) PCIe x 16
SFF: (2) PCIe x 1
die 2 laatste zitten wel in je computer zijn 2 identieke slots kleur zwart. daar kan een netwerkkaart ingezet worden.
USB kan je gebruiken voor een dongel (usb wifi adapter).
derikseijt
een jaar geleden
https://www.lenovo.com/medias/lenovo-desktop-thinkcentre-e73-tower-main-img.png?context=bWFzdGVyfHJvb3R8MTE4ODIyfGltYWdlL3BuZ3xoZGUvaDQyLzk2NzE2OTg2Nzc3OTAucG5nfGNkMDBlMTQ2ZDQ0Mzk5NTFhMWEwOTJjOWIzNWJlODY5YWRiYTIwNTRjMmZjN2ZkODQ2NTE0NDQ2MDBhOGNjMGM
je kan beter een dongel gebruiken. hoeft je je pc ook niet uit elkaar te halen.
maar ik heb gekeken en het moet kunnen.
https://www.lenovo.com/nl/nl/desktops/thinkcentre/edge-series-towers/e73/
ik zie dat je de ventilator van je CPU afgehaald heb. is geen goed idee snel terug zetten voordat de grijze pasta opdroogt.
Toegevoegd op 28 september 2022 17:34: tekst
een jaar geleden
Ik weet ut niet beter , maar als je geen usb over hebt of je wil het gewoon niet zien kan het via je PCLe poort. dan heb je zo iets:
10 maanden geleden