Gisteren lukte het me om een plaats in belgie te lokaliseren met streetview vandaag niet???

kan je nu wel of niet een plaats in Belgie met streetview lokaliseren

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja inderdaad

Het beste antwoord

Veel plaatsen in België kun je via Streetview opzoeken en bekijken. Maar de auto's waarmee de foto's worden gemaakt, hebben niet elk dorp of ieder steegje in de stad gefotografeerd. Linksboven op de site van Streetview
http://maps.google.nl/maps?ll=-33.988934,18.432997&spn=37.299588,75.410156&z=4&layer=c&cbll=-33.988934,18.432997&panoid=dSvU7MWQ5OmDwepoiHbbRA&cbp=12,322.95,,0,-8.81&source=embed
kun je een straatnaam en plaatsnaam invullen. Als die gegevens worden "herkend" betekent het dat er opnames gemaakt zijn. Als je de kaart op onderstaande site uitvergroot, zie je dat er in België ook nog verschillende "blinde vlekken" zijn met locaties waarvan geen opnames zijn gemaakt:
http://maps.google.nl/intl/nl/help/maps/streetview/learn/where-is-street-view.html
Plaatje bij antwoord
Pieter2011