Waar vind je in Messenger versie 2011 het overzicht welke contactpersonen je wel/niet geblokt hebben?

Ik heb sinds kort Messenger versie 2011, in de vorige versie kon je bij privacy zien welke contactpersonen je bijv geblokt hadden, of welke personen jij geblokt had, maar die jou nog wel in hun Messenger lijst hadden staan.
Ik kijk er mss helemaal overheen, maar ik kan dit overzicht nu niet meer vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Die mensen worden wat lichter!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt nooit kunnen zien welke mensen je geblokkeerd hebben, je moet je vergissen. Mensen die jou geblokkeerd hebben blijven simpelweg altijd offline staan voor je.
Wel kun je natuurlijk zien welke mensen jijzelf blokkeert, alleen heet dat bij Windows Live Messenger 2011 niet meer zo. Druk op de rechtermuusknop, dan op 'offline weergeven voor deze persoon'. Het vervelende is wel dat dit meteen weer ongedaan wordt gemaakt als je op 'online weergeven voor iedereen' drukt, maar ik kan je vertellen dat hieraan gewerkt wordt.
Op dit moment is het het efficienste om het contactpersoon gewoon te verwijderen, ook met de rechtermuisknop.
Maar nogmaals, het is en was nergens te zien wie jou geblokkeerd hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, in je oude versie had je inderdaad bij privacy de mogelijkheid om alles vlug na te kijken, wie jij zelf had geblokkeerd.
Het klopt ook, dat jij niet kon zien, welke mensen jou hadden geblokkeerd.
Wel kon je zien, wie jou hadden toegevoegd, op hun msn.
Nu word dat allemaal geregeld, als jij msn opent, en dan gewoon op de main page.
Individuele mensen die kan je gewoon blokkeren via de rechtermuisknop.

Maar de functie, om te kijken wie jou allemaal hebben toegevoegd op hun MSN, die is inderdaad verdwenen.