Waar kan ik online mijn naam in een mooi lettertype krijgen?

Ik wil graag mijn naam een een mooi lettertype hebben staan (eventueel gebogen) om bijvoorbeeld als avatar te gebruiken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4.8K

Antwoorden (4)

Ik zou hiervoor Microsoft Office Word gebruiken. Met Word-Art kun je leuke "afbeeldingen" maken. Maak een printscreen en gebruik deze als avatar.

Toegevoegd na 2 minuten:
Zie ook link.

Voor oudere office:
Invoegen > Afbeelding > Word Art
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit lijkt me niet online. Dat vraagt thijsleuverink wel letterlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed punt, overheen gelezen.
Ik gebruik daar altijd Cooltext.com voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie tip!
Ik gebruik ook altijd Wordart op Word,
Je kan het plaatje helemaal naar jouw voorkeur aanpassen, tot 3D-effecten tot kleur, lijndikte, schaduweffecten en letterafstand.
Ook kan je de tekst opvullen met een afbeelding.
Hier een voorbeeld.

Toegevoegd na 35 seconden:
NB als je de tekst af hebt, kopiëren en plakken in Paint. Dan opslaan als een afbeelding.

Toegevoegd na 11 minuten:
Sorry is niet online
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lettertype.net