Als iemand je geblokkeerd heeft op msn kun je dan nog wel de UPDATES zien?

Al die foefjes om te zien of iemand je geblokkeerd heeft zijn volgens mij onzin. Ik heb iemand nog in mijn lijstje staan want ik heb hem niét geblokkeerd. Ik kan zijn profiel niet meer bekijken maar zie onderaan het msn lijstje nog wel zijn updates. Heeft hij mij dan wel of niet geblokkeerd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ja dan ben je waarschijnlijk geblokkeerd. Je kan het ook zien aan dat de persoon nooit meer online komt en niet terug regeert als je iets zegt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is raar, want altijd als ik iemand verwijder krijg ik die updates niet meer. Maar op iemand profiel kan je altijd als de gene het profiel heeft open gesteld voor iedereen.