Waarom moet ik iedere keer opnieuw inloggen als ik een vraag wil beantwoorden op goeievraag?

Dit is echt heel irritant en ervaar dit alleen op deze site van GoeieVraag.

een jaar geleden
in: Internet
1.1K
Pieterke
een jaar geleden
aarschijnlijk een fout in het systeem, meldt het even aan de moderators.
Sigie
een jaar geleden
Oke dat zal ik doen
Pieterke
een jaar geleden
Een fout in mijn systeem: De W niet goed aangeslagen: Waarschijnlijk enz.
LeonardN
een jaar geleden
@Pieterke
Daar hebben moderators niets mee te maken.
Dat is voor beheer.
Moderators beslissen of een bijdrage mag blijven.
Beheer is verantwoordelijk voor het technische deel.
Maar vaker heeft het meer effect als je het vraagt op het forum.
https://goeievraag.startpagina.nl/forum/
Cryofiel
een jaar geleden
Welke browser gebruik je, welk besturingssysteem, en welk apparaat?

Ik heb er nooit last van op de PC (Windows met Firefox), wel op de telefoon (Android met DuckDuckGo).
Sigie
een jaar geleden
Een Apple Ipad nieuw. Ik kreeg nu weer een Error, blijf het proberen.

Antwoorden (2)

Het zou een probleem met een cookie of buffer kunnen zijn.

Chrome
Klik rechtsboven op Meer en dan Instellingen.
Klik onder 'Privacy en beveiliging' op Cookies en andere sitegegevens.
Klik op Alle cookies en sitegegevens weergeven.
Zoek rechtsboven op de naam van de site.
Verwijder deze cookies.

Of de oorzaak kan een beschadigd bestand zijn in de browsercache.
Druk op toetsen CTRL SHFT DEL
Vink ‘Gecachte afbeeldingen en bestanden’ aan en wis deze.

Firefox
Klik op het slotje naast het webadres van de site en kies ‘Cookies en websitegegevens wissen’. En:
• Klik op de menuknop en selecteer Instellingen.
• Selecteer het paneel Privacy & Beveiliging.
• Klik, met Gebufferde webinhoud aangevinkt, op de knop Wissen.
• Sluit de pagina.
.
Safari
Als je de geschiedenis, de cookies en de cache wilt wissen, gaat je naar Instellingen - Safari en tik je op ‘Wis geschiedenis en websitedata’.
Toegevoegd op 23 februari 2023 15:58: afbeelding
Plaatje bij antwoord
SimonV
een jaar geleden
tinus1969
een jaar geleden
Dit vermoed ik ook, want ik herken dit probleem niet. het ligt waarschijnlijk niet aan GV maar aan @Sigie's systeem.
Om te voorkomen dat er misbruik gemaakt wordt van de website, is het noodzakelijk dat je iedere keer opnieuw inlogt. Zo kunnen we ervoor zorgen dat je vraag en antwoorden door de juiste persoon worden gegeven.
10 maanden geleden