Dat is afhankelijk van een aantal zaken.

In de eerste plaats kan het programma waarmee je download de snelheid naar beneden trekken (om diverse redenen) waarbij de oplossing dus ligt in het zoeken van een ander download programma (misschien kun je bepaalde instellingen wijzigen die invloed kunnen hebben maar dat ligt eraan wat voor programma je gebruikt).

Daarnaast kan het liggen aan de snelheid van je lokale netwerk. Als je bijvoorbeeld gebruik maakt van WIFI en het bereik is slecht dan kan je snelheid naar beneden gaan. Er zijn dan weer verschillende dingen die je kunt doen om de snelheid te verbeteren (maar dat ligt dus weer helemaal aan de wijze waarop het nu werkt).

Verder kan het ook zo zijn dat je een traag internetabonnement hebt waardoor je snelheid laag blijft. De oplossing is dan om over te stappen naar een ander abonnement of internetprovider.

Ik denk dat je de oplossing in 1 van deze drie dingen kunt vinden, waarbij het software probleem het meest voor de hand liggend is en het trage abonnement het minste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je kunt je downloadsnelheid verhogen door:

- Alleen het downloadprogramma aan te houden.
- Door verschillende upgrades te kopen (downloaden).

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door niets anders te doen intussen tijd hoe minder internet programma hoe minder data verkeer van andere bronnen je kan misschien wat tweaken aan het programma zelf maar verwacht er niet teveel van
werk via kabel is het logischste
maar verder kan je niet veel meer
capthavoc
12 jaar geleden
zoals hier boven beschreven en eventueel poorten in je router en firewall forwarden (open zetten)
ander download programma proberen
of een "sneller" abonnement
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt je netwerkinstellingen optimaliseren met TCP Optimizer