Kan je achterhalen op welk ip adres een mailadres is aangemaakt?

ik wil een emailadres aanmaken en dan inloggen op een site via proxi. dit lukt echter niet. nu wil ik dit emailadres wel op mijn eigen ip adres aanmaken maar kunnen ze dat zien?

Toegevoegd na 8 uur:
het is niet zo crimineel hoor wat ik wil doen. ik wil op een forum komen die mij verbannen heeft en dit kan via proxyfy maar ik heb ook een gebruikersnaam en wachtwoord nodig om in te loggen en wil daarvoor een nieuw email adres aanmaken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
3.5K

Antwoorden (4)

Normaal gesproken is het niet mogelijk om te zien op welke computer met welk IP adres een willekeurig email adres is aangemaakt. Als je echter een email adres aanmaakt en bij dezelfde firma probeert een IP adres limitatie te omzeilen kan het wel zo zijn dat ze in hun eigen admin je IP adres bij aanmaken van het email adres hebben opgeslagen. Maar dat is een zeer specifiek geval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vermoed dat je iets wil doen dat niet het daglicht kan verdragen...

Ja dat is te zien, een email adres is direct te linken aan een i.p. adres... Het is je provider die dat bij houdt en wellicht een dns-server... Maar het is bekend, anders kan je email niet aankomen bij jou... En dat geldt voor elke mail die je gaat maken, gmail, hotmail, popmail en elke andere mailmethode, allemaal komen ze op jouw i.p. adres uit...

Anonimiteit bestaat niet op het net, ook die proxy-server leidt uiteindelijk naar jouw I.P.-adres... Een tunnel van anonieme proxies wellicht nog wel als je geluk hebt, maar een stelregel is: er is geen anonimiteit op het net...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je wil dat ze je niet makkelijk kunnen vinden... kun je een ip adres nemen die steeds veranderd..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een email adres aanmaken en dan geen toegang krijgen via proxi ligt niet aan de server denk ik. Zodra je via een proxyserver het net opgaat deel je met anderen het IP adres van die server.
Een email adres maak je niet aan bij een server maar bij een bedrijf dat zo een dienst verleent. Insgelijks je je ergens bij de burgelijke stand op een bepaald adres inschrijft en niet bij het busbedrijf dat je er naartoe rijdt.
Een email adres via een proxy op je eigen IP zetten is dus onmogelijk omdat het adres bij de server hoort en niet bij jouw PC.
Er zijn sites, zoal bv de opensource Wiki die restrikties hebben bij openproxi servers. Begrijpelijk want iedere zool die gebruik maakt van de door jou gebruikte server zou zonder dat beleid op jouw naam een emailadres aan kunnen maken en maar onzin debiteren.