Wat betekend DM?

Op twitter heeft iedereeen het erover. Volgens mij is het een chat-iets ofzo maar weet iemand welke? Bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
40K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vroeger was het duitse mark?

Het beste antwoord

Dm betekent direct message oftwel direct bericht. Het is een bericht die je rechtstreeks aan iemand verstuurd en die niet zichtbaar is voor anderen. De rest van je twitterberichten is dus voor iedereen zichtbaar (tenzij je er een slotje op hebt, dan zijn je berichten alleen te lezen door je volgers) maar een dm is dus altijd persoonlijk en privé.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Direct Message, een soort privébericht.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Net eerder
Dm betekent direct message
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan ook deathmatch betekenen, maar dat is alleen in spellen zoals Call of duty
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is het toch TDM?! Team Deathmatch?! En als je alleen speelt is het Free For All (FFA)