Hoe kan ik een youtube w8woord krijgen?

Ik heb een youtube account het heet saqyboy1, maar ik ben de w8woord vergeten en dan zou ik BV mijn w8woord krijgen met mij e-mail maar die e-mail adres heb ik niet meer, ik heb een nieuwe e-mail adres en die kan ik niet veranderen want ik wist de w8woord niet dus hoe kan ik mij account hacken of er op komen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
verwacht je nou echt dat wij jou hier gaan uitleggen hoe je je account kan hacken... :-s

Het beste antwoord

Zo te zien heb je 1 video geupload (met heel weinig views) en heb je een aantal Dragonball Z filmpjes als favoriet.

Het is dus niet zo dat je account zeer uitgebreid is.

Ik zou gewoon een nieuw account aanmaken en dan je filmpje opnieuw uploaden en de favorieten opnieuw toevoegen.

Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op de pagina in de bron staan instructies voor het opnieuw instellen van je wachtwoord. Maar die instructies komen binnen op je oude mailadres. Die zul je dus toch moeten kunnen raadplegen, anders gaat het hele feest niet door.