Hoe kan ik een Gmail naam wijzigen?

Mijn naam boven verzonden (G)mails in iemand anders' inbox wil ik graag veranderen, hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
12.2K

Het beste antwoord

Open Gmail op een computer.
Klik op het tandwielpictogram in de rechterbovenhoek .
Selecteer Instellingen.
Klik op het tabblad Accounts.
Zoek in het gedeelte 'E-mailberichten sturen vanaf:' het e-mailadres dat je wilt bewerken.
Klik op gegevens bewerken naast het e-mailadres.
Geef in het gedeelte 'Naam:' de naam op die je wilt gebruiken en klik op Wijzigingen opslaan.
Als het nog niet lukt, zeg het even dan kan ik je wellicht verder helpen.