Een programma dat een woord vindt?

Hey, is er een programma of add-ons (firefox) dat alsje op een site bent, zeg maar nu.nl je typt het woord bijv ''Mercedes" Dat je alles krijgt van het woord "Mercedes".
Maar dan niet alleen 1 pagina, maar de hele NU.nl site.

Bedankt alvast.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Met google: zoek op "mercedes site:nu.nl"

Toegevoegd na 1 minuut:
Je ziet helaas wel wat door google gesponsorde sites boven en onderaan met alleen het trefwoord "mercedes"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eerst eens of de site in kwestie geen zoekfunctie heeft, NU.NL heeft zelf een zoekfunctie om te kunnen zoeken op hun site. (Rechts bovenin)

Toegevoegd na 56 seconden:
De optie die vdijken geeft is ook een oplossing. Via Google.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je op F3 drukt krijg je een zoekscherm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar dat is alleen voor de betreffende pagina en niet voor de hele site.
het is heel gemakkelijk druk allen op f3 en daarna schrijf het woord die je zoekt en druk enter de browser zal alle woorden die zijn zelfde zoals je woord opmerken