Van wat kan ik het beste een AVI formaat filmpje converten om het up te loaden op youtube?

Ik heb een filmpje die ik zou willen uploaden op youtube maar het bestand is wat te groot(2gig) van AVI formaat en dat gaat wat traag, dus naar wat moet ik het avi bestand converten zodat het sneller gaat en zo min mogelijk kwaliteit verliest?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Gebruik het gratis prog: Any Video Converter.Dit converteert nagenoeg alles, ook naar YouTube:

http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

AVI met DivX-codec.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Youtube converteert toch vanzelf? En als je het met n ander programma doet gaat t ook traag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
youtube converteer idd ook zal maar kan me voorstellen dat 2 gig nogal veel is maar wat ook belangrijk is de lengte
is het meer dan 10 minuten ? tot hoeveel mag je uploaden
anders wordt het toch nog afgebroken
ook al is het hetzelfde filmpje maar als ie langer is dan wordt je upload toch nog geweigerd
ook als zo je hem voor die tijd geconverteerd hebben
any video converter is prima maar let dus ook op de lengte