freebiejeebies oplichterij of echt?

Hallo, ik kom te vaak die site tegen op marktplaats dat je een ipad 2 kan krijgen als je 20 euro geeft of iets anders maar de site is van freebiejeebies, is dit echt of oplichterij, op internet vind je niks dat iemand opgelicht is en op BBC NEWS was het ook maar is dit nou echt want ik wil wel een iPad 2 voor 20.-

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Serieus, denk nou zelf eens na. Een iPad voor €20, daar is toch alles mee gezegd?

Als het te mooi is om waar te zijn, is dat ook het geval.

Toegevoegd na 9 minuten:
Verwacht in ieder geval niet dat je een account maakt, 20 euro stort en de volgende dag je iPad op de deurmat hebt liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ze zeggen dat ze dat doen omdat je reclame maakt en zij zijn een van de grootste reclame mensen terwereld...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zit ongetwijfeld iets achter, waarschijnlijk één of ander piramide-geval. Je zult heel veel mensen moeten lokken naar die site, waarna zij hun creditcard-gegevens moeten invoeren, etc. Voordat je dit voor elkaar krijgt had je beter een baantje kunnen zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, dan weet ik dat het oplichterij is.
Bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als een iPad ruim 600 euro kost en zij vragen 20 euro, dan betalen zij dus ruim 580 euro mee. Hoeveel reclame denk je dat er gemaakt kan worden voor 580 euro? Heel wat meer dan jij in je eentje maakt! Niet intrappen. Als het te mooi is om waar te zijn, is het dat meestal ook. Plusje voor het antwoord trouwens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het hoeft niet per se oplichterij te zijn, maar ze laten het veel mooier overkomen dan dat het is. Het zal vast mogelijk zijn om 20 euro voor een iPad te betalen en deze ook daadwerkelijk te ontvangen, maar je moet hier zoveel moeite voor doen dat het uiteindelijk niet loont.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een piramidespel, jij legt 20 euro in en moet dan een berg andere mensen vinden die ook 20 euro inleggen, als je genoeg mensen hebt verzamelt 'krijg' je misschien een iPad.

Andere antwoorden (3)

Een iPad kost ruim 600 euro, die krijgt je echt niet voor 20 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoiets was er vorig jaar voor de Ipod Touch
voor 12 euro.

Daarvoor moest je 12 mensen vinden die iets wilde bestellen van de sponsors.
Die sponsors betalen dan 20 Engelse ponden aan Freebie.

Maar ze leggen het niet echt goed uit.
Of ik heb geen zin om het allemaal uitgebreid te lezen.

Kijk maar op de afbeelding hoe het schematisch in elkaar zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles is al gezegd met het intro filmpje: slecht gemonteerd, 360p, die vent praat in een microfoon van de Wibra, Er staat ergens gewoon 'enter your text here'. Misschien geen oplichterij, maar ik schat dat je een hele kleine kans hebt om die iPad te krijgen