Als het goed is krijg je daar automatisch een melding van van FB die je dan wel of niet kunt accepteren. Ik hoor verschillende geluiden over de gebruiksvriendelijkheid ervan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat een tijdje geleden gedaan.

1. Ik ben naar http://developer.facebook.com/ gegaan
2. Ik heb daar een "app" gemaakt (klik op apps bovenaan en create app
3. Maak een willekeurige app
4. Je krijgt nu de optie om deel te nemen aan de open graph.

Omdat je nu developer bent krijg je bij de volgende keer dat je je profiel ziet de vraag "wil je deze omzetten naar de timeline view?" klik dan ja.

Er zijn duizenden sites die je dezelfde procedure laten zien, een van de eerste was (uiteraard) techcrunch :