Ik had vroeger een website gevonden waar je gratis afbeeldingen en foto's kan gebruiken voor verslagen e.d. Weet iemand een goede site?

Dus voor een opstel, verslag of paper.. een afbeelding gebruiken zonder bepaalde rechten te schenden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

gewoon google en dan afbeeldingen kun je bijna alles kopieren en dan weer plakken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar snoepie.. mág dat ook van meneer de rechter? Dat is namelijk de vraag..
gvrox
13 jaar geleden
Dan schend je mogelijk iemands rechten. Als het verslag niet openbaar gemaakt wordt (bv alleen binnen de school blijft oid) dan zal het niet zo'n probleem zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst goed lezen, dan pas antwoorden. Er wordt gevraagd ZONDER bepaalde rechten te schenden. Dan is gewoon naar Google gaan, niet een optie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fout, fout, fout... -1

Andere antwoorden (2)

gvrox
13 jaar geleden
Je vindt veel afbeeldingen die je gratis kunt gebruiken bij:
DeviantArt: http://www.deviantart.com/
Stock.Xchng: http://www.sxc.hu/

Let wel op de rechten die de eigenaar van de foto aan zijn werk heeft gehangen. Niet alles mag je gratis gebruiken.
bamibal
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Vooral op deviantart moet je goed kijken of het wel een stock photo is. Wel goeie links.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook sommige afbeeldingen van flickr gebruiken, je kunt zoeken op licentie-eigenschappen.