Ik wil graag skypen, alleen heb ik geen internet in het weekend..? Lees beschrijving

Ik wil graag skypen in het weekend maar dan heb ik geen internet. Kan een vriendin van me me pc verbinden met haar internet op haar pc? Of een andere manier hoe ik toch internet kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Kan een vriendin van me me pc verbinden met haar internet op haar pc?

Natuurlijk!

Er is wel een andere manier, koop een router.

Toegevoegd na 3 dagen:
of koop een internet kaart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Probeer het wifi netwerk van de buren eens ;-)!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet echt bepaald een goede antwoord want dat kon ik zelf ook wel verzinnen.. Maar tegenwoordig heeft iedereen wachtwoord erop ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op deze site worden zo veel dingen gevraagd die een persoon met gemiddelde intelligentie zelf zou kunnen verzinnen. Zijn daarom alle goed bedoelde antwoorden daarop ineens slecht?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die van jou wel :)
Als je jouw pc meeneemt naar die vriendin dan kun je gewoon op haar internetaansluiting jouw pc laten werken.
Als de router bij die vriendin nog een vrije aansluiting heeft dan kun je met een extra LAN kabel allebei tegelijk op internet.
Als er bij die vriendin wifi gebruikt wordt om te internetten dan kun je op haar wifi inloggen als je even het wachtwoord aan haar vraagt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat gaat, maar die pc moet natuurlijk binnen bereik zijn van jouw pc, zij moet een netwerk opstarten, die koppelen aan het internet, jij moet er dan mee verbinden via wi-fi of een lan-kabel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is inderdaad mogelijk door middel van een LAN verbinding of door middel van een netwerkhub, de internetdraad die bij haar in haar computer gaat moet je dan in de hub stoppen en vervolgens 2 draden vanaf de hub naar beide apparaten brengen.

Let wel: Het internet zal voor beide met een aantal percentage verminderen (dit zou geen hinderlijk probleem moeten zijn voor Skype-verbindingen).