als ik 1000mb internet op mn gsm heb kan ik daar dan de hele maand mee doen?ik gebruik whats app,email,hyves,twitter,google.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dat is waarschijnlijk wel genoeg. Je kunt op je telefoon een app installeren die je dataverbruik bijhoudt. Zo kun je tegen het eind van de maand zien of je het gaat redden!
bamibal
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

1000 mb (millibit) niet, dat zou gelijk zijn aan 1 bit.... 1000 MB (= 1 GB) is waarschijnlijk wel voldoende voor een maand. Sommige providers schakelen bij overschrijding van je datalimiet automatisch de downloadsnelheid omlaag of informeren je per sms dat je je limiet hebt bereikt.

Veel downloaden van films (en in mindere mate muziek), veel gebruik van online kaartmateriaal (voor sommige sommige navigatie) zal je verbruik doen stijgen. W7 mobile telefoons schijnen ook meer data te verbruiken, maar dat zal geen 1 GB per maand zijn.