Weet iemand hoe habbo werkt?

Een vriendin op vakantie zij ik heb geen Hyves of msn maar wel habbo moet je aan maken joh ik aanmelden xDmaudxD heet ik maar ik snap er niks van help!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Om Habbo Hotel te kunnen spelen moet men eerst een Habbo creëren. Een Habbo is een virtueel personage waarmee je rondloopt door het hotel. Je moet voor je personage een naam opgeven en een kleine beschrijving, de zogenaamde status of missie. Deze missie wordt aan andere spelers getoond wanneer er op je personage wordt geklikt. Je kan ook eigen kleding uitkiezen voor je Habbo, een eigen kapsel en allerlei andere accessoires uitkiezen. Eigenschappen van een Habbo kunnen later worden veranderd. Registratie vindt plaats met een e-mailadres; gebruikers jonger dan 12 jaar moesten daarnaast ook een e-mailadres van hun ouders invoeren. Dit is nadien veranderd en gebruikers jonger dan 12 jaar worden nu (officieel) niet meer toegestaan in Habbo Hotel. Nu worden alle Habbo's onder de 16 geacht toestemming te vragen aan hun ouders voordat ze met Habbo beginnen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zie bron voor meer informatie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Habbo is een virtuele wereld waar je je eigen kamer kan inrichten met meubels en vrienden bezoeken om te chatten.
Je kan hogerop komen door meer spullen in bezit te krijgen en zo verhoog je je aanzien.
Het draait voor de meeste om de meeste meubels in bezit te hebben.
En voor de meubels moet je virtueel geld betalen die je voor echt geld moet kopen.