Hoe kom ik met mijn iPhone op het gratis wifi netwerk van de mc donnalds. Deze vraagt telkens een wachtwoord met aanmelden.

Gratis wifi bij mc donnaltds

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Gewoon de code vragen bij de balie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als Mc donnalds een wachtwoord vraagt is het netwerk beveiligd dus dan kan je der niet op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag inderdaad de code aan een medewerker van de Mac donald
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was het misschien op Schiphol? Daar is het betaald, verder is het overal gratis wifi (zie link).

Ik heb vaak genoeg gebruik gemaakt van gratis wifi van MacDonalds.

Je maakt verbinding, en dan ga je naar Safari. Dan moet je ergens klikken dat je akkoord gaat met de voorwaarden en dan kan je surfen.
Het is meestal een goede verbinding, snel genoeg enzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd
ww vragen
maar let op
http://www.depers.nl/binnenland/569177/Laat-je-niet-hacken-op-een-hotspot.htm
gevaar kan om de hoek liggen bij frre WiFi spotsl