Welke msn buddy`s ken jij?

Je hebt van die chat bots. waar je een aantal stanaard vragen kan stellen bijvoorbeeld 1+1= en hij geeft dan antwoord.

ben nu opzoek naar een buddy waar ik de vraag kan stellen films vandaag en dat hij me de info geeft.

andere buddy`s zijn ook welkom.

liefst ook een beschrijving in het kort wat ze doen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

ING bank, saldo + laatste transacties
Alice: Allerlei vragen en rekensommen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef dan ook het adres erbij, anders hebben we er toch niks aan ;)

Ik ken de ABN-amro-bot, maar die buddy verschilt per bankaccount.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Finnu de telefoongids
msn@detelefoongids.nl
zoekt telefoonnummers :)

ABN AMRO saldo opvragen
msn@nl.abnamro.com
deze moet je wel bij ABNactiveren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Da's niet best... Microsoft software combineren met je bankaccount. Da's vragen om problemen. Niet activeren!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom niet? ABN werkt er al heel lang mee heb nog niet gehoord dat er ernstige dingen gebeuren. Het enige wat je er mee kan is je saldo opvragen. Geen bankzaken etc. en je geeft ook verder geen gegevens.
kijk eens op deze site: http://www.livemsger.nl/msn-bots.html

Toegevoegd na 2 minuten:
deze site is ook de moeite waard: http://www.messmotions.nl/msnbots.php