Hoe kan ik een bewegend plaatje posten?

Als ik een bewegend plaatje heb opgeslagen door met mijn rechter muisknop te klikken en 'Afbeelding op slaan' te kiezen dan kan ik het niet zien. Daarmee bedoel ik dat ik als ik heb open niet bewegend zie. Is er een manier om het wel te laten bewegen? Ik heb het heel hard nodig x

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik snap het niet. Ik wil graag een GIF posten, hoe zorg ik er voor dat het ook daadwerkelijk bewegend te zien is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

zelf kijk ik altijd op www.animatieplaatjes.nl ff kopieeren en plakken in de mail klaar !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wat jij bedoelt is denk ik een GIF-animatie. Als je die op je computer niet kan bekijken, kun je het misschien wel openen via internet of een programma als 'Microsoft GIF Animator'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar wil je het posten?