Hoe kan ik mijn hotmail account overzetten naar een nieuw live account? (het gaat om de adressen die ik heb in hotmail)

dit i.v.m. dat ik ongewild spam verspreid onder mijn contacten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
3.3K

Het beste antwoord

U kunt naar aanleiding van dit probleem een nieuw account aanmaken, maar het is wellicht ook mogelijk om het spamprobleem met uw huidige account aan te pakken.

De meest effectieve oplossing ingeval van spam verzending is het wijzigen van uw e-mail wachtwoord.

https://account.live.com/password/reset
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan bij je nieuwe hotmail/live-adres je contactpersonen importeren. Je kan dit doen door links in beeld naar 'Contactpersonen' te gaan. Bovenin staat vervolgens 'beheren', waar je dan contactpersonen van een ander e-mailadres kunt importeren.

Toegevoegd na 9 minuten:
Je moet dan trouwens wel eerst in je oude e-mailadres de bestanden exporteren, maar dit wordt ook aangegeven in het schermpje waar je kunt importeren op je nieuwe adres. Volg gewoon de aanwijzingen op het scherm en het moet helemaal gaan lukken!