ik heb een forum gemaakt maar hoe krijg ik meer leden?

ik heb nu geen leden maar wil zo graag leden hebben jullie tips om meer leden te krijgen want zonder leden komt er natuurlijk niks op :(. En het is een forum zonder een bepaald onderwerp dus het gaat over alle onderwerpen die d'r maar zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ga reclame maken!
Ga in de supermarkt volders ophangen, of laat een krant je artikel plaatsen.
Ga folders uitdelen op straat.
Hang posters op.
Vertel je vrienden erover en zeg dat zij het door moeten geven.

Succes!

Toegevoegd na 14 minuten:
Ook kun je adverteren via internet.
Je site bij google registreren.
Of bij marktplaats adverteren of andere sites die druk worden bezocht.

Toegevoegd na 18 minuten:
Nog 1
Je kunt bij jouw account een website toevoegen, misschien kun je hier jouw link naar jou website zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk idee al denk ik dat hij via internet zelf, sneller zijn doel bereikt, via andere forums bv die druk bezocht worden met een link naar zijn forum en eventueel de vraag erbij of iemand nog tips heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Adverteren bij marktplaats.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! voor de tips. Ik heb nu bij mijn account mijn website geplaatst en nu ga ik adverteren bij marktplaats.