Hoe maak je een spel op een site?

Ik wil een spel op maken op een site maar wat moet ik daar allemaal voor kunnen ik wil zo'n spel waarbij je wapens,tanks en helicopters moet kopen om je leger zo sterk mogelijk te maken. Spelers kunnen ook betalen om dingen te kunnen die 'normale' gebruikers niet kunnen.
Ik heb al een beetje ervaring met html en ga binnenkort beginnen met css. Wie heeft er tips voor het maken van zo'n site en dingen waar ik op moet letten. Ik weet dat je een domein moet kopen,maar ik wil eerst een beetje oefenen voordat ik pas echt een site ga maken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

http://www.mijnmaffia.nl/

Dit spel komt ongeveer overeen met wat je bedoeld. probeer eens dit maar met oefenen.
Als je dit lukt en je vind het leuk om te beheren en je bent creatief en je weet iets unieks te verzinnen ben je denk ik wel klaar voor het echte werk.
Succes :)