heeft de ipad2 snel internet? Zo ja is er veel verschil in snelheid in de hoeveelheid GB je hebt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je hebt iPad 2's met en zonder 3G. 3G is mobiel internet, met mobiel internet kun je overal internetten. De snelheid hiervan is afhankelijk van het abonnement dat je neemt, zie voor prijzen: http://www.internetvoortablet.nl/
Als je thuis bent, en verbonden bent met WiFi (dus geen 3G), dan ligt de snelheid aan je thuis internet (zal ongeveer net zo snel zijn als op je thuiscomputer).
Vervolgens heb je de opslaggrootte, het aantal GB's waar je het over hebt. Dit geeft aan hoeveel boeken, muziekjes, filmpjes en apps je op een iPad kan zetten. Je kunt een iPad met verschillende opslaggroottes kopen: 16GB, 32GB en 64GB. Dit staat helemaal los van je internetsnelheid en geeft dus alleen aan hoeveel dingen je kunt opslaan op je iPad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, ik heb zelf een iPad 2 en het ligt aan je router hoe snel je iPad 2 is. Gb heeft geen invloed op de snelheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook ik heb geen ipad 2. Maar wel verstand van. Als je een ipad koopt heeft die zelf een 'vermogen' kan hoeveelheid mb die per seconde kan binnen halen. Maar gb is de hoeveelheid opslagruimte die je hebt. Als je een ipad 2 gs koopt heb je ook nog een voordeel. Je kan dan internetten via je mobiele netwerk ( of van iemand anders maar dan moet hij dat bij de instellingen aangeven dat iemand van zijn netwerk gebruik maakt)

Hopende je voldoende te hebben geïnformeerd.